Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pół miliona w Generacji Gadu-Gadu

0
Podziel się:

Już ponad pół miliona osób dołączyło do Generacji Gadu-Gadu - portalu społeczności internetowej, utworzonego w maju br. dla użytkowników komunikatora Gadu-Gadu. Średnio codziennie do Generacji Gadu-Gadu dołącza ponad 4 tysiące nowych osób.

Użytkownicy założyli już blisko 10 tysięcy grup. Można w nich porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, nawiązać znajomości i prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników.

Obok tak popularnych grup, jak muzyka (6 tysięcy osób), czy gry komputerowe (2,5 tysiąca osób), można spotkać również osoby interesujące się feng shui, kolekcjonowaniem kart telefonicznych, genealogią... W każdej chwili można dołączyć do grup osób interesujących się np. karierą, polityką, fotografią czy porozmawiać w grupach regionalnych skupiających mieszkańców danego miasta.

Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.

Generacja Gadu-Gadu, to poza nazwą portalu, najliczniejsza społeczność internetowa, która powstawała wraz z rozwojem polskiego internetu. Tworzy ją od pięciu już lat grupa użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu, która skupia blisko 5 milionów osób o różnych zainteresowaniach. Tak liczna i stale rosnąca grupa to fenomen w polskim internecie. Komunikator GG stanowi dla niej podstawowy, szybki sposób komunikacji w sieci.

http://generacja.gadu-gadu.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)