Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Serwis Biznespolska.pl w sieci Ad.net S.A.

0
Podziel się:

Z dniem 1 lipca 2005 roku sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozpoczęła współpracę z Biznespolska.pl).

Biznespolska.pl to popularny polski portal informacyjny skierowany głównie do kadry zarządzającej i osób związanych z małym, średnim i dużym biznesem, a więc bardzo cenny dla reklamodawców ze względu na wartościową i wyspecjalizowaną grupę docelową. Na stronach Biznespolska.pl znajdują się stale aktualizowane wiadomości z rynków lokalnych i ogólnopolskich, analizy i raporty rynkowe oraz obszerna baza firm, obejmująca ponad 10 tysięcy zweryfikowanych podmiotów. Każdego dnia serwis odwiedza ponad 13 tysięcy użytkowników (145 tysięcy miesięcznie) o profilu biznesowym, generując około 45 tysięcy odsłon dziennie.

Reklamodawcy mogą skorzystać z tradycyjnych form reklamy internetowej umieszczanych na głównych stronach serwisu Biznespolska.pl (takich jak Banner, Scyscraper, Billboard, Pop-up, etc.), a także wybrać reklamę w newsletterze, który dociera codziennie do ponad 11 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. W przypadku newslettera istnieje możliwość wyboru grupy docelowej według miejsca zamieszkania (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Trójmiasto, Śląsk). Biznespolska.pl oferuje również wysyłki e-mailingowe do sprofilowanej bazy zarejestrowanych użytkowników (10 500 rekordów).

'Biznespolska.pl to silna marka o ciekawej ofercie reklamowej. Cieszy się zainteresowaniem reklamodawców. Jesteśmy zadowoleni z zaufania, jakim obdarza nas wydawca, firma B2B Media. BiznesPolska.pl wzmocni również nasze pakiety reklamowe skierowane do MSP. W chwili obecnej będziemy w stanie zaproponować klientom dotarcie z reklamą do ponad miliona internautów zainteresowanych informacjami dotyczącymi przedsiębiorczości, zarządzania i prowadzenia biznesu.' - mówi Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży sieci Ad.net.

http://www.biznespolska.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)