Polska wersja Yahoo działa w okrojonej wersji, jako część projektu Yahoo International. W podobnej stylistyce utrzymane są serwisy między innymi w Norwegii, Szwecji, Turcji i Rosji.
Serwis opiera się przede wszystkim na linkach do stron zewnętrznych, w dużej mierze należących do grupy Gruner+Jahr Polska (wydawca między innymi Gali, National Geographic czy Kobieta.pl).
Jak mówił w wywiadzie dla Interaktywnie.com Bartłomiej Swojak, country content manager Yahoo Polska, póki co serwis nie zaoferuje internautom znad Wisły nic więcej.
- _ Europa jest dla Yahoo kluczowym rynkiem. W 2010 uruchomiliśmy prostsze wersje strony głównej Yahoo w Norwegii, Szwecji, Danii, Turcji, Rosji i Grecji - dostarczając nowe wersje Yahoo wypełnione lokalną zawartością. Teraz to samo robimy w Polsce. Może się to wydawać małym krokiem, ale po nim nastąpią kolejne. Użytkownikom w Polsce będziemy oferować stopniowo coraz więcej zlokalizowanych usług Yahoo _ - zapewnia Swojak.
*Czytaj więcej w Interaktywnie.com. *