Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa strategia sponsoringowa TP S.A.

0
Podziel się:

Nowa strategia przewiduje ograniczenie wydatków na mecenat i wspieranie różnych imprez o ponad połowę.

W ramach intensywnie prowadzonych działań restrukturyzacyjnych Telekomunikacja Polska dokonała weryfikacji swojej dotychczasowej strategii sponsoringowej.
W najbliższych latach spółka skoncentruje się na kilku większych przedsięwzięciach o charakterze ogólnopolskim.

Pozostałe działania o zasięgu lokalnym będą stanowiły mniejszą część budżetu przeznaczanego na sponsoring i będą miały charakter uzupełniający. Nowa strategia przewiduje ograniczenie wydatków na mecenat o ponad połowę.

Dotychczas TP S.A. uczestniczyła jako sponsor nawet w kilkudziesięciu imprezach społecznych i kulturalnych miesięcznie

wiadomości
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)