Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polsat chce konkurować z TVN 24

0
Podziel się:

Od września ruszyć ma kanał informacyjno-biznesowy Polsatu, który powstanie na bazie zakupionej niedawno TV Biznes. Szefowa projektu - do niedawna dziennikarka TVP Dorota Gawryluk zapowiada, że kanał ma być silną konkurencją dla jedynej
jak dotąd w Polsce całodobowej telewizji informacyjnej TVN24.

Od września ruszyć ma kanał informacyjno- biznesowy Polsatu, który powstanie na bazie zakupionej niedawno TV Biznes. Szefowa projektu - do niedawna dziennikarka TVP Dorota Gawryluk zapowiada, że kanał ma być silną konkurencją dla jedynej jak dotąd w Polsce całodobowej telewizji informacyjnej TVN24.

"Na podstawie tego co mamy, będziemy przekształcali TV Biznes w kanał informacyjno-biznesowy. Moja rola to jest budowa newsroomu, budowa nowych pozycji informacyjnych, publicystycznych, tak by docelowo kanał TV Biznes został przekształcony w kanał informacyjny, 24-godzinny" - powiedziała w czwartek na konferencji prasowej Gawryluk, która od kilku dni jest członkiem zarządu TV Biznes.

"Jest to ogromny projekt i ogromne wyzwanie, nie wiem czy nie największy dzisiaj na polskim rynku telewizyjnym" - dodała.

Gawryluk podkreśla, że kanał będzie chciał konkurować z TVN24, nie obawia się natomiast konkurencji ze strony zapowiadanego przez telewizję publiczną uruchomienia kanału TVP-Info. "TVP miała plany stworzenia kanału informacyjnego, ale odkąd zdecydowano, by wieczorem, po godz. 18 nadawać programy regionalne, nie jest już żadną konkurencją" - powiedziała.

| TV BIZNES JUŻ SIĘ ZMIENIA |
| --- |
| Na razie TV Biznes odświeżyła swój wygląd i wprowadziła nowe programy do ramówki. W kanale oglądać można m.in. "Biznes wydarzenia", które do tej pory ukazywały się w Polsacie, codzienny magazyn publicystyczny "Czas to pieniądz", w którym eksperci mają komentować bieżące wydarzenia gospodarcze, "Nie daj się fiskusowi" - na temat przepisów podatkowych oraz "E-Biznes" - o przydatnych w biznesie nowinkach internetowych. |

Prawdziwe zmiany, łącznie z nazwą kanału nastąpią jednak od września. Gawryluk zapowiada, że stacja prowadzi rozmowy z gwiazdami konkurencyjnych telewizji, ale też znanymi nazwiskami radiowymi i prasowymi, sama też nie wyklucza pojawiania się na wizji.

Komentując zaś niedawny zakup przez jedną ze spółek powiązanych z Polsatem połowy udziałów w "Superstacji", Gawryluk powiedziała, że "to bardzo dobrze". "Tworzymy imperium informacyjne" - podkreśliła.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)