Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. NKU
|
aktualizacja

Poczta Kwiatowa pod lupą. Firmą zajmie się UOKiK

11
Podziel się:

Problem z zamówieniami od Poczty Kwiatowej wraca co roku jak bumerang. Nie inaczej było i w tym roku, bo część klientów nie otrzymało zamówionego bukietu na czas, a z firmą kontakt był utrudniony. Po licznych skargach sprawie przyjrzy się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Poczta Kwiatowa pod lupą. Firmą zajmie się UOKiK
Bukiety nie dotarły do adresatów. Sprawą zajmie się UOKiK (Adobe Stock)

- Otrzymaliśmy wiele skarg od konsumentów dotyczących niezrealizowanych zamówień. To zrozumiałe, że gdy zamawiający wskazują datę rocznicy czy innej specjalnej uroczystości i ponoszą za to dodatkowe opłaty, to oczekują, że podarunki dotrą we wskazanym terminie - tłumaczy Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

Urząd poinformował na Twitterze, że Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie Poczty Kwiatowej. Najczęstszym problemem zgłaszanym przez klientów firmy miało być szybkie dostarczanie zamówień, mimo wcześniejszych gwarancji dostawy i pobierania za to specjalnych opłat.

W money.pl już kilka lat temu pisaliśmy o klientach niezadowolonych z usług Poczty Kwiatowej. Po zamówieniu bukietu i wpłaceniu pieniędzy, kwiaty często docierały spóźnione, a niekiedy wcale nie trafiały do adresata. Problem najczęściej wracał przy okazji daty 26 maja, czyli Dnia Matki.

Zobacz także: Ukradną ci pieniądze, a bank nie pomoże. "To jest pańska wina"

Nie inaczej było i w tym roku. Przy okazji Dnia Matki wielu klientów skorzystało z usług Poczty Kwiatowej. Niestety liczba zamówień przewyższyła możliwości firmy i bukiety znowu nie dotarły na czas.

Co istotne, klienci płacili większą sumę, aby skorzystać z usługi dostarczenia kwiatów w ekspresowym czasie. Koszt specjalnej dostawy wynosił 22 zł. Mimo tego, w tym roku wiele adresatek nie otrzymało bukietów na swoje święto.

Dodatkowo, firma nie reagowała na skargi pojawiające się ze strony klientów. Na maile nie otrzymywali odpowiedzi, a na infolinii nie dało się połączyć z konsultantem.

W mediach społecznościowych powstała nawet grupa, która zrzeszała osoby poszkodowane przez Pocztę Kwiatową. Jej liczebność przekracza już 450 członków.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(11)
Marzena
3 lata temu
Nie wiem kto zamawia w poczcie kwiatowej. Jest tyle porzadnych innych kwiaciarni internetowych...
karol
3 lata temu
zamawia się w kwiaciarni, a nie u pośrednika, wtedy mamy gwarancję i wiemy ew. u kogo reklamować
Xxx
3 lata temu
Ja zamowilam bukiet za 250zl I mama dostala calkiem inny bukiet niz byl nos zdjecie inne przystrojenie inne kwiaty I duxo mniejszy
jarosław
3 lata temu
Witam ja zapłaciłem za bukiet 250zł na dzień matki i do tej pory kwiaty nie dotarły. Ani kasy ani kwiatów. OSZUSTWO JEDNO WIELKIE. NIE zamawiajcie w tej firmie kwiatów.
max
3 lata temu
bezpośrednio dzwonić do kwiaciarni dopłacić 20 zł i jest się pewnym, że kwiaty będą świeże i dostarczone na czas