Notowania

Polacy przejmują zagraniczne marki. Tak podbijają rynki

Amica, Apart czy Unimil skutecznie zdobywają rynki zagraniczne. Działają tam jednak nie pod własną nazwą, ale wykorzystują lokalne marki.

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News)
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną (Fot: Michal Dyjuk/REPORTER)

Amica właśnie przejęła prawa do marki Fagor, dobrze znanej w Hiszpanii, Portugalii i Francji – pisze "Rzeczpospolita".

Wcześniej Amica kupiła niemieckiego Hansa za pomocą, którego podbija choćby Rosję.
Takie działanie pozwala polskim firmom zdobywanie nowego rynku za sprawą marki dobrze znanej klientom.

Na tej zasadzie w polskie ręce trafił np. Big Star – pisze "Rz". Apart z kolei wszedł na rynek międzynarodowy choćby za pomocą szwajcarskich marek zegarmistrzowskich Bergstern czy Albert Riele.

Z kolei Unimil, producent prezerwatyw, na zachodzie działa za spraw przejętej od Niemców marki Condomi.

Nie tylko prawo do marki daje przewagę na zagranicznym rynku. Część z firm idzie jeszcze dalej. Kupują całe przedsiębiorstwa z zakładami produkcyjnymi, magazynami i pracownikami. Taką strategię wykorzystuje choćby CCC czy Maspex.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
09-09-2019

PolakPO ma program jak wycofać polskie firmy z niemieckich i francuskich rynków oraz jak przygotować polskie społeczeństwo do niewolnictwa w zachodnich … Czytaj całość

09-09-2019

MaximusChyba fabryki rozancow i kropidel dalejosieznych.

09-09-2019

RedMieszkam za granicą i nie korzystam przywilejów i pieniędzy z Polski ,ale głosuje za PiS, i jak widzę tylko oni coś poprawiają sytuacje w kraju sądzę … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (8)