Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Jakub Stasiak
Jakub Stasiak
|
aktualizacja

Santander i Millennium. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną ważnych banków

0
Podziel się:

W poniedziałek (09.12) po godz. 10 klienci banków Santander Bank Polska i Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji mobilnych tych podmiotów. Jak się okazuje sygnały o awarii dochodzą z całej Polski.

Santander i Millenium. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną ważnych banków
Santander i Millenium. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną ważnych banków (iStock.com)

Santander i Millennium. Problemy z logowaniem i aplikacją mobilną ważnych banków

Aplikacja i strona Santander uległy awarii, nie można się do nich zalogować czy też wykonać przelewów. Ma to prawdopodobnie związek z awarią banku Santander, do której doszło w poniedziałek, 9 grudnia od około godziny 9.00.

Niedostępne są między innymi:

  • operacje przez telefon
  • płatności przez internet
  • aplikacja mobilna
  • możliwość aktywacji kart
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • bankowość internetowa
Zobacz także: Oglądaj: Bankowość. Przekazy pieniężne. Ekspert: "Ukraińcy nie ufają bankom, dlatego wysyłają gotówkę TIR-ami"

Jak z kolei informują klienci banku Millennium, od godzin porannych pojawiły się problemy z korzystanie z aplikacji mobilnej. Tym samym bankowość dostępna jest jednak dla użytkowników, którzy korzystają z przeglądarek internetowych.

Santander i Millennium. Duże utrudnienia w funkcjonowaniu aplikacji banków

Jak podaje portal gazeta.pl największa liczba zgłoszeń (Santander Consumer Bank i Millennium) dotyczy województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego. Problemy mogą mieć jednak klienci w całej Polsce.

"Na razie nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i kiedy problemy zostaną rozwiązane" - czytamy w artykule na stronie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)