Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Biedronka i Lidl odcinają się od youtuberów. Jednoznaczne oświadczenia

15
Podziel się:

Youtuberzy związani z aferą Pandora Gate sprzedawali produkty sygnowane swoimi pseudonimami i logotypami w sklepach największych sieci handlowych. Znaleźć można było m.in. płatki śniadaniowe, napoje gazowane, soki czy kosmetyki z logo Team X. Jednak Lidl i Biedronka reagują na najnowsze doniesienia.

Biedronka i Lidl odcinają się od youtuberów. Jednoznaczne oświadczenia
Pandora Gate. Lidl i Biedronka wycofują się ze sprzedaży produktów związanych z influencerami związanymi z Team X (Money.pl, Rafał Parczewski)

Afera Pandora Gate wybuchła w środowisku polskiego YouTube'a po publikacji materiału Sylwestra Wardęgi. Autor ujawnił, że jeden z influencerów związanych z Teamem X wysyłał niedwuznaczne propozycje kilkunastoletnim dziewczynkom. Dodatkowe materiały w tej sprawie przedstawił youtuber Konopskyy w swoim filmiku udostępnionym w serwisie.

Sieci handlowe wycofują się ze współpracy z influencerami

Dlatego też wiadomoscihandlowe.pl zapytały biura prasowe największych sieci handlowych o przyszłość produktów sygnowanych pseudonimami i logotypami influencerów. Tuż przed wybuchem afery Pandora Gate można było znaleźć je na półkach sklepowych m.in. Lidla czy Biedronki.

W odpowiedzi na pytania obie sieci zapewniły, że produktów tych nie ma już ich na półkach sklepowych. Podkreśliły zarazem, że zniknęły z nich już wcześniej, a nie w następstwie wybuchu afery.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Żyjemy w Nibylandii". Ekspert nie zostawił na Obajtku suchej nitki
W chwili obecnej nie współpracujemy z Team X i nie mamy takich planów. Ostatnia nasza współpraca miała miejsce w 2022 r. i dotyczyła testowej sprzedaży płatków śniadaniowych w ramach oferty czasowej w naszych sklepach – odpowiedziało portalowi wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe sieci Biedronka.

– Obecnie nie prowadzimy współpracy ze wspomnianymi przez panią osobami oraz nie zamierzamy angażować Teamu X w przyszłe projekty, które będziemy realizować – zapewniła portal Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej i CSR w Lidl Polska. Dodała, że artykuły influencerów były oferowane wyłącznie w trakcie limitowanej i jednorazowej oferty czasowej.

Rossmann też rezygnuje ze współpracy

Wcześniej wiadomoscihandlowe.pl informowały, że ze swojej oferty produkty Teamu X wycofał Rossmann. Agata Nowakowska, rzeczniczka sieci, przekazała portalowi, że artykuły te zostały wycofane w poniedziałek 9 października.

Ze współpracy wycofała się też firma Verona Products Professional, która produkowała kosmetyki Ingrid Team X.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(15)
WYRÓŻNIONE
Janek
2 lata temu
No i bieda zajrzy gówniarzom w oczy jak szybko się dorobili na głupocie tak jeszcze szybciej stracili.
hgfd
2 lata temu
Jakim trzeba byc łosiem żeby kupowac jakas pizze, bo na tekturze jest pseudo rapera, itp., łoś płaci za pizze i płaci dodatkowo drożej - na gażę raperowi. Potem dumny z siebie łoś może wyniesc tłusty karton na śmieci.
Dziad-Trans
2 lata temu
Teraz to jest Team XXX