Notowania

szkolenia
28.02.2019 11:11

Szkolenie Certyfikowany Trade Marketing Manager

Szkolenie Certyfikowany Trade Marketing Manager to program kompleksowy, w którym poruszymy szereg zagadnień związanych z planowaniem biznesu, doborem właściwych metod komunikacji i inwestycji. Ich ewaluacją i wyciąganiem wniosków na przyszłość. Będzie przestrzenią do dyskusji o trendach i rozwoju rynku w nadchodzących latach. Udział w szkoleniu nie tylko zwiększy kompetencje funkcyjne, lecz otworzy myślenie na sposób efektywnej komunikacji i proces sprzedażowy – konieczny, by plany przekuć w egzekucję.

Podziel się
Dodaj komentarz
(materiał partnera)

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji szkolenia Certyfikowany Trade Marketing Manager w dniach 21-22 marca 2019 r. w Warszawie w hotelu Mercure Warszawa Centrum ul. Złota 48/54.

Szczegóły szkolenia www.certge.pl

Warsztatowa forma prowadzenia szkolenia da przestrzeń na dyskusję i wymianę doświadczeń z praktykami biznesu, a praca na rzeczywistych casach biznesowych będzie podstawą do przećwiczenia różnych modeli działania.

Jest to szkolenie z serii PRAKTYCY PRAKTYKOM, wśród prowadzących:

- Bartosz Woźnicki, Dyrektor Trade Marketingu i Wsparcia Sprzedaży w Polsce i krajach Bałtyckich, Tchibo Warszawa
- Ewa Smyk, Trade Marketing Manager, PepsiCo Polska
- Roksana Rezulak, Trade Marketing Manager, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
- Małgorzata Pukszta, Trade Marketing Manager, De Care Group

Najważniejsze zagadnienia szkolenia Certyfikowany Trade Marketing Manager:

Moduł I – EFEKTYWNY TRADE MARKETING
Moduł II – JAK WYKORZYSTAĆ OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĘ PROMOCYJNĄ (ATL) NA POZIOMIE DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH (BTL) ?
Moduł III – TRADE MARKETING MANAGER w PRAKTYCE
Moduł IV – STRATEGIA TRADE MARKETINGOWA TRADE MARKETING MANAGER w PRAKTYCE

Tagi: szkolenia
Źródło:
Informacja prasowa
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz