Thomas Cook zbankrutował. Neckermann uspokaja swoich klientów
Zarząd Neckermann Polska wydał oświadczenie ws. bankructwa Thomasa Cooka. Firma, która jest częścią brytyjskiego biura podróży, uspokaja swoich klientów. Neckermann "prowadzi dalej normalną, codzienną, operacyjną działalność" – napisano.
Masz problemy z biurem podróży? Napisz do nas przez dziejesie.wp.pl
"Wszyscy polscy Klienci Neckermanna, zarówno ci, którzy obecnie przebywają za granicą, jak i ci, którzy jeszcze nie wyjechali na swoje wakacje, będą realizowali swoje wyjazdy wakacyjne zgodnie z planem" – uspokaja zarząd Neckermanna.
Firma zapewnia, że jej sytuacja finansowa jest "stabilna" i w obecnej sytuacji nic jej nie zagraża. Podkreślono, że spółka "realizuje na bieżąco wszystkie swoje zobowiązania, wszystkie bieżące rachunki i faktury są zapłacone".
W razie wszelkich pytań i wątpliwości, klienci są proszeni o kontakt z infolinią firmy (22 212 05 00). Zarząd zapewnia również, że wszystkie punkty Neckermanna są dzisiaj otwarte i funkcjonują normalnie.
Zobacz także: Lubisz zaszaleć na wakacjach? Uważaj na zapisy polisy ubezpieczeniowej!
Oświadczenie to związane jest z bankructwem Thomasa Cooka. Najstarsza na świecie firma turystyczna ogłosiła w poniedziałek upadłość wszystkich spółek wchodzących w skład grupy, w tym linii lotniczych Thomas Cook Airlines – o czym czytamy w oficjalnym komunikacie spółki.
Szacuje się, że przez upadek brytyjskiej firmy poszkodowanych jest ok. ponad 600 tys. osób na całym świecie, którzy wykupili już wycieczki turystyczne i pobyty wypoczynkowe w tym przedsiębiorstwie. Wśród nich jest 150 tys. Brytyjczyków, których trzeba będzie sprowadzić do kraju.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl