Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Szansa dla małych, prywatnych sklepików. W ten sposób nie przegrają z sieciami handlowowymi

3
Podziel się:

Sektor niewyspecjalizowanego handlu detalicznego w Polsce to 353,6 tys. sklepów, z czego 96,6 proc. z nich to małe i średnie placówki nieprzekraczające 400 metrów kwadratowych - dowiadujemy się z ubiegłorocznego raportu PwC.

Szansa dla małych, prywatnych sklepików. W ten sposób nie przegrają z sieciami handlowowymi
(ANDRZEJ IWANCZUK/REPORTER)

Grupa zakupowa to szansa dla sklepów z sektora MSP. Wspólnie mogą stworzyć realną konkurencję dla sieciowych gigantów - pisze "Puls Biznesu".

Sektor niewyspecjalizowanego handlu detalicznego w Polsce to 353,6 tys. sklepów, z czego 96,6 proc. z nich to małe i średnie placówki nieprzekraczające 400 metrów kwadratowych - dowiadujemy się z ubiegłorocznego raportu PwC.

Pod względem wartości sprzedaży stanowią rynkową mniejszość, jednak dominują liczebnie. Jednym z najważniejszych ograniczeń rozwoju małych firm jest skala, w jakiej prowadzą działalność.

By się utrzymać, często działają pod wspólnym logo - w ramach franczyzy lub grupy zakupowej, które ostatnio szczególnie zyskują na popularności, ponieważ pozwalają zachować właścicielom sklepów większą niezależność.

msp
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(3)
tam sikają do...
8 lat temu
[QUOTE] Jak na zdjęciu widać piękny nowoczesny sklep [/QUOTE] a obskurnych murów kamienic obok nie dojrzał. Wąsko wyspecjalizowany.:)))) Akceptuje,że aborygeni tak mieszkają.
olo
8 lat temu
Nastawiajcie jeszcze Lidlów niemieckich więcej...
DDD
8 lat temu
Jak na zdjęciu widać piękny nowoczesny sklep. Wprost zachęca do zrobienia zakupów! Ciekawe jak wygląda higiena?