Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

52 NOMINACJE W MIXX AWARDS 2018

1
Podziel się:

Jury dwunastej edycji konkursu MIXX Awards na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu wyłoniło 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy już 28 listopada br. podczas uroczystej gali.

52 NOMINACJE W MIXX AWARDS 2018

MIXX Awards - najważniejszy konkurs branży interaktywnej - jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

- Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych zarówno w naszej branży, jak i wśród reklamodawców. Wychodzimy z założenia, że promowanie najlepszych dokonań na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych, wraz z innymi flagowymi działaniami naszej organizacji, takimi jak system certyfikacji DIMAQ, różnorodne szkolenia i mocne merytorycznie konferencje w długofalowej perspektywie przyczynią się do dalszego polepszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce - komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Jury MIXX Awards, złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Wyłoniono 52 nominacje.

Nagrody będą przyznane w 16 kategoriach, zostaną także wręczone nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

- W tym roku zależało nam szczególnie na docenieniu projektów odważnych, śmiało przełamujących schematy i wytyczających kierunki na przyszłość - komentuje Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange, przewodniczący jury MIXX Awards 2018. - W projektach wyraźnie widać coraz silniejszy nacisk na efektywność. Zgłoszeń, które pobieżnie traktowały wyniki kampanii było proporcjonalnie mniej niż w poprzednich edycjach. Coraz więcej za to pojawia się projektów, które kładą akcent na doświadczenia użytkowników oraz takich, które niosą ze sobą coś więcej niż tylko realizację celów komercyjnych. Jako juror najbardziej doceniam te, w których użyteczność i funkcjonalność idą w parze z emocjami - komentował Paweł Patkowski.

Rekordy popularności pobiła liczba projektów opartych na współpracy z influencerami. Wyraźnie wzrosła także popularność prac z zakresu content marketingu i data driven marketingu.

MIXX AWARDS 2018 - NOMINACJE
Kampania Klient Zgłaszający i współzgłaszający
Best Use of Social Media
AXE - What's your magic? Unilever / AXE Mindshare Polska, DDB & Tribal
ODRODZENIE Leonarda :P EC1 Łódź Miasto Kultury MOSQI.TO
Opowieść podręcznej "Na początku było słowo" Showmax Digital Kingdom, Flywheel PR
Szef Internetów OLX OLX Polska 23HEROES, F25
Brand Awareness and Positioning
#weekendING ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Mediahub
18:45 Okocim. Czas na zasady. Carlsberg Polska, marka OKOCIM Ringier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
Credit Agricole - cały bank dla Ciebie Credit Agricole Bank Polska Cube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
DO YOU Puma high&, Blue 449
Cross Media Integration
Credit Agricole – cały bank dla Ciebie Credit Agricole Bank Polska Cube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
Nocne jazdy BMW BMW Group Polska Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa
Oszczędni z domu lub z wyboru ING Bank Śląski BRAIN, GONG, MullenLowe Media Hub, MOSQI.TO
Data Driven & Precision Marketing
Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJE Castorama Polska GroupM, Mindshare Polska
Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi Mitsubishi Motors Polska Bluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
Digital Driven
Jak zwiększyliśmy oglądalność BBC Earth o 46%? BBC Worldwide SalesTube, Labcon
Odrodzenie Leonarda :P EC1 Łódź Miasto Kultury MOSQI.TO
Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika! Orange Polska Initiative, Reprise, InMobi
Digital Experiences
18:45 Okocim. Czas na zasady. Carlsberg Polska, marka OKOCIM Ringier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
ALL YOU NEED adidas Poland Isobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” IKEA Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
Tymbark Funbot Tymbark GONG, Tymbark, Mindshare
Direct Response and Lead Generation
Kampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJE Castorama Polska GroupM, Mindshare Polska
Nowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowej Citi Handlowy Performics, Spark Foundry
PANDORA E-STORE 2017 PANDORA Digital Resolution
Strażnik Dzieciństwa - Oczami Matki. Nationale-Nederlanden Media Direction OMD
Games & eSport
Hope County FM - głos nadziei w Twoim domu UBISOFT Poland MSLGROUP, Dom produkcyjny FoszerSawicki
Kampania ELEAGUE Major na Twitch Pyszne.pl Gameset
Turniej Króla Grupa Żywiec / Królewskie TWIN .digital collective, Panowie Programiści
Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite Epic Games Gameset
Innovation
Lydia - inteligentny Telebot Credit Agricole Bank Polska Publicis Media, Credit Agricole Bank Polska
Tymbark Funbot Tymbark GONG, Tymbark, Mindshare
Mobile Experience
ALL YOU NEED adidas Poland Isobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
Tymbark Funbot Tymbark GONG, Tymbark, Mindshare
Offline Digitizing
Phillips - Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? Philips Screen Network, Carat, Ogilvy, iProspect, Posterscope
„Showmax na drogę” Showmax Screen Network, Bridge2Fun
Wehikuł czasu Grupa Żywiec / Leżajsk Pełne TWIN .digital collective, Panowie Programiści
Online Marketing with Influencer
DO YOU Puma high&, Aliganza, Blue 449
Opowieść podręcznej "Na początku było słowo" Showmax Digital Kingdom, Flywheel PR
PKO Konto dla Młodych PKO Bank Polski Agencja Warszawa, Artegence, Havas Media
Uliczne Legendy Puma high&, Aliganza, Blue 449
Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite Epic Games Gameset
Product Launch
#weekendING ING Bank Śląski GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Mediahub
Kto powiedział, że... Van Pur/Łomża MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa
Moda to więcej niż myślisz Vogue METs, Vogue
ZMIXUJ SWÓJ ZAPACH Z NIVEA SOFT MIX ME NIVEA Polska GoldenSubmarine, OMD
Public Service and non-profit campaign
Do ostatniego drzewa Greenpeace Ogilvy, Facebook, Gameset, Lifetube
Smart Solution
DKMS Twins Fundacja DKMS Arena Media (Havas Media Group)
IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” IKEA Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
Ostatnia kolekcja Showmax VML Poland
Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi Mitsubishi Motors Polska Bluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
Przez zaangażowanie do sprzedaży – innowacyjne wykorzystanie remarketingu dla Brand24 Brand24 Bluerank
UX
LINK4 Mama – kalkulatory ubezpieczeń rodzinnych LINK4 VML Poland
Vogue.pl Vogue Wavemaker Content, Vogue

Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 28 listopada. Poprzedzi ją MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska. Partnerami MIXX Awards&Conference 2018 są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej:

  • Sponsorzy: Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Orange Polska
  • Współpraca: Newspoint, DIMAQ, LiquidThread, Perfomics
  • Główny Partner Medialny: Marketer+
  • Partnerzy Medialni: Gazeta Wyborcza, gazeta.pl, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketing przy kawie, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media
  • Oficjalny audytor: PwC

Za działania performance dotyczące promocji wydarzenia odpowiada Performics.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
non-profit:))...
5 lata temu
Mnie intuicja podpowiada, że jak już 5G będzie normą to neuroekonomia będzie pierwszą.