Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

Docenisz różnicę. Nowa kampania Pekao S.A

9
Podziel się:

Głównym zadaniem kampanii jest odmłodzenie i unowocześnienie wizerunku banku tak, by Pekao był postrzegany jako atrakcyjny i nowoczesny dla wszystkich klientów – informuje bank.

Docenisz różnicę. Nowa kampania Pekao S.A

Głównym zadaniem kampanii jest odmłodzenie i unowocześnienie wizerunku banku tak, by Pekao był postrzegany jako atrakcyjny i nowoczesny dla wszystkich klientów – informuje bank.

Bohaterami kampanii są młodzi i dojrzali ludzie, rodziny z dziećmi, mali i średni przedsiębiorcy oraz przedstawiciele dużych firm, którzy dzięki wsparciu Pekao zrealizowali swoje plany i spełnili marzenia.

- To pierwsza wizerunkowa kampania Banku Pekao od lat. Pokazujemy w niej bank bliski ludziom, pomocny i wspierający biznes. Jestem pewna, że klienci docenią różnicę – mówi Beata Nanasik, dyrektor zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao, która nadzorowała prace nad kampanią.

Beata Nanasik, dyrektor zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao

W kampanii wykorzystano wiele różnych kanałów, dopasowując je do crossmediowej, zintegrowanej komunikacji marketingowej. Intensywna obecność w stacjach telewizyjnych w formule dwóch 30 sekundowych rotujących spotów reklamowych ma pozwolić Pekao na dotarcie do ponad 23 mln odbiorców, zaś zasięgowe i precyzyjnie targetowane działania w internecie oraz kanałach social media będą widoczne dla ponad 15 mln użytkowników. Do tego dochodzi pierwsza w historii banku kampania na Instagramie. Całość działań wspierają także kampanie reklamowe w 240 kinach, prasie oraz kampanie outdoorowe.

Kampanię „Docenisz różnicę” na zlecenie Banku Pekao S.A. przygotowały i realizują: agencje reklamowe McCann Worldgroup oraz The Digitals, studio filmowe Dynamo, domy mediowe MediaCom oraz Sales & More.

Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid – reżyser, operator, fotografik, autor zdjęć do filmów fabularnych, spektakli telewizyjnych i teledysków. Dawid współpracował przy produkcji filmów dokumentalnych realizowanych dla Channel 4 i BBC. Jest laureatem licznych nagród i konkursów (Crackfilm, Złote Orły, KTR i Yach Film).

Kampania wizerunkowa Pekao "Docenisz różnicę" potrwa do połowy stycznia 2018 r.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(9)
Daria
4 lata temu
Redaktor Krzysztof Suwart. Wszystko jasne!
pedro
6 lat temu
włoski bank, a nawet nie ma kawy ... żenada
zygfryd
6 lat temu
Próbował już ktoś swoich sił na inwestycjach w Hot Forex? Podobno dobre warunki....
Arti
6 lat temu
Mam konto w Pekao bo muszę (mam tam kredyt hipoteczny - po BPH) i .... praktycznie nie korzystam z niego bo usługi mają bajecznie drogie a jakość przeciętna, np. zwykły przelew do Danii ok 300 zł, za przelew zapłaciłem 72 zł i tak ... konta firmowe, kartę kredytową, debet w rachunku, ubezpieczenie, itd. mam w innym banku. Dawno bym zrezygnował z usług tego banku, ale niestety nie mogę, kupili mnie i już jestem ich na jeszcze długie lata :(.
m-53
6 lat temu
[QUOTE] dopasowując je do crossmediowej, zintegrowanej komunikacji marketingowej [/QUOTE] Co to za bełkot. Mam nadzieję, że coś się zmieni - realnie. Bo "od zawsze" mam konto w PEKAO ale jak potrzebuję coś dodatkowego to zwykle od innych banków dostaję lepszą ofertę.