Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ignorowali skargi. Słono za to zapłacą

0
Podziel się:

Klienci Bank of Scotland otrzymają 17 mln funtów rekompensaty za to, że ich skargi na produkty inwestycyjne nie zostały uwzględnione.

Ignorowali skargi. Słono za to zapłacą
(lloydsbankinggroup.com)

Nadzorująca brytyjski sektor bankowy Financial Services Authority ukarał bank karą w wysokości 3,5 mln funtów za to, że odrzucił wiele skarg, które powinny być uwzględnione - donosi _ BBC _.

Polisy i inne produkty inwestycyjne były sprzedawane klientom, którzy mieli zbyt małą wiedzę, by zrozumieć zasady ich działania. Bank przeprosił za to i obiecał, że przejrzy odrzucone skargi raz jeszcze.

Brytyjski serwis donosi, że chodzi o skargi złożone w banku, który jest częścią grupy Lloyds między 2004 a 2009 rokiem. Typowa inwestycja miała wartość między 20 a 30 tys. funtów. Szacuje się, że bank będzie musiał wypłacić klientom 17 mln funtów.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/182/t85430.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rzad;sprzeda;udzialy;rbs;za;5;mld;funtow,209,0,829905.html) Rząd sprzeda udziały RBS. Za 5 mld funtów Londyn może wkrótce odzyskać część z miliardów, które zostały wpompowane w system bankowy w czasie kryzysu.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/31/t86303.jpg ) ] (http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/ochrona;klientow;bankow;jest;niedostateczna,101,0,810341.html) Ochrona klientów banków jest niedostateczna Tak twierdzi Brytyjska Niezależna Komisja do spraw Bankowości (ICB). Zaleciła ona wzmożenie ochrony klientów banków detalicznych i podatników poprzez ścisłe rozdzielenie różnych form bankowości.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/8/t123656.jpg ) ] (http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/szef;bank;of;england;gniew;na;bankierow;powinien;byc;wiekszy,131,0,786819.html) Szef Bank of England: Gniew na bankierów powinien być większy Mervyn King uważa, że to finansiści wpędzili świat w kolejny kryzys.
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)