Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Katarzyna Mikołajewska
|

LPP chce więcej sprzedawać w sieci. Centra dystrybucyjne pod Łodzią i w Moskwie mają usprawnić dostawy

4
Podziel się:

Wygląda na to, że coraz mniej ubrań kupujemy w sposób tradycyjny. Firma odzieżowa LPP, zarządzająca markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chce rozwijać sieć sklepow internetowych. W 2018 r e-sklepy mają być dostępne na 16 rynkach. W tym celu firma otworzyła 2 nowe centra dystrybucyjne.

W roku 2018 LPP chce rozpocząć sprzedaż internetową w Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii
W roku 2018 LPP chce rozpocząć sprzedaż internetową w Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii

Wygląda na to, że coraz mniej ubrań kupujemy w sposób tradycyjny. Firma odzieżowa LPP, zarządzająca markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chce rozwijać sieć sklepów internetowych. W 2018 r e-sklepy mają być dostępne na 16 rynkach. W tym celu firma otworzyła 2 nowe centra dystrybucyjne.

Jeśli denerwował cię zbyt długi czas dostawy na sweterek Reserved czy Mohito, ta wiadomość powinna cię ucieszyć. LPP, właściciel pięciu popularnych, niedrogich marek będzie rozwijało swój dział e-commerce.

Zobacz także: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni:

Praca pod Łodzią

Firma chce znacząco skrócić czas realizacji zamówień. Dlatego otwiera Centra Dystrybucyjne w Strykowie i Moskwie. Nowe Centrum Dystrybucyjne dedykowane LPP jest zlokalizowane w SEGRO Logistics Park Stryków pod Łodzią. Dysponuje powierzchnią 30 tysięcy metrów kwadratowych z możliwością podwojenia tej powierzchni do łącznej 60 tys. m2 w ciągu najbliższych 3 lat. Jego uruchomienie pozwoli, w trakcie pierwszego roku działania, na stworzenie 500 nowych miejsc pracy. W magazynie będą realizowane wysyłki zarówno na teren Polski, jak i poza jej granice.

- Ze względu na dogodną lokalizację w Centralnej Polsce, na przecięciu głównych autostrad, znacząco skróci się czas realizacji zamówień internetowych - deklaruje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za logistykę i działania e-commerce w tej spółce.

Za obsługę logistyczną Centrum będzie odpowiadało Arvato SCM Solutions w Polsce, które zajmie się między innymi: magazynowaniem, kompletacją i pakowaniem, wysyłką kurierską, obsługą zwrotów i reklamacji oraz usługami specjalistycznymi.

Ekspansja na wschód

LPP uruchomiło także nowe Centrum Dystrybucyjne w Rosji. Placówka, o powierzchni 7 tysięcy metrów kwadratowych, będzie odpowiedzialna za obsługę zamówień z obszaru sprzedaży internetowej w Europie Wschodniej. Plany LPP na kolejne lata zakładają wybudowanie od dwóch do czterech nowych Centrów w zagranicznych lokalizacjach. Pierwszym z nich ma być magazyn w Anglii, który będzie odpowiedzialny za dystrybucję produktów w Wielkiej Brytanii. Kolejny ma powstać w Europie Południowej, wśród rozpatrywanych lokalizacji są między innymi Węgry i Rumunia, jednak ostateczna decyzja inwestycyjna nie została jeszcze podjęta.

Śmiałe plany firmy odzieżówki

LPP ma optymistyczne podejście co do rozwoju działu e-commerce. Firma planuje uruchomienie kolejnych placówek tego typu, ponieważ zakłada wzrost w obszarze sprzedaży internetowej o 100 proc. zarówno w 2017 roku, jak również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie na 16 rynkach.

- Przychody ze sprzedaży internetowej od stycznia do października br. wyniosły prawie ćwierć miliarda złotych i były ponad dwukrotnie wyższe licząc rok do roku. Zależy nam na tym, żeby klienci otrzymywali zamówione ubrania jak najszybciej, dlatego zdecydowaliśmy się na dynamiczny rozwój sieci Centrów Dystrybucyjnych w kolejnych latach – mówi Jacek Kujawa.

Firma LPP posiada 46 sklepów w 10 krajach.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Koo
6 lat temu
[QUOTE] Firma LPP posiada 46 sklepów w 10 krajach. [/QUOTE] Coś tu jest nie tak. Dużo, dużo więcej.
Włodzimierz
6 lat temu
Dlaczego nie napisaliście że poprzednio działające centrum w Pruszczu Gdańskim jest wygaszacze?
PanK
6 lat temu
@On Kupują ci co jeszcze nie wiedzą, że są słabej jakości.
On
6 lat temu
Dziwne, że ktoś jeszcze w ogóle kupuje te słabej jakości ubrania?