Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa odsłona Krakusków

0
Podziel się:

Cała rodzina Krakusków przeszła właśnie gruntowną przemianę – co prawda ich dobrze znany i lubiany smak pozostał ten sam, natomiast Bahlsen postanowił nadać im nową oprawę w postaci odświeżonych opakowań.

Nowa odsłona Krakusków

Cała rodzina Krakusków przeszła właśnie gruntowną przemianę – co prawda ich dobrze znany i lubiany smak pozostał ten sam, natomiast Bahlsen postanowił nadać im nową oprawę w postaci odświeżonych opakowań.

Któż z nas nie zna smacznych ciasteczek dostępnych w wielu wariantach smakowych, prawdziwie do wyboru i koloru: kokosowym, śmietankowym, w formie serduszek czy tak lubianym smaku maślanym. Ta największa na rynku polskim marka ciastek to prawdziwy fenomen – dostępne od kilkudziesięciu lat, niezmiennie cieszą podniebienie wyszukanym smakiem, któremu nie można się oprzeć. Łączą legendarną smakowitość z nowoczesnością – i takie też hasło przyświeca nowej strategii sprzedażowej marki.

Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego segmentu marki. Modyfikacji uległ przede wszystkim logotyp – od teraz jest on nieco większy, nadając opakowaniu unikalny charakter i natychmiastową rozpoznawalność. Większa nazwa rodzaju ciasteczek ułatwi ich identyfikację, a rozróżnienie poszczególnych wariantów produktowych ułatwiają natomiast charakterystyczne banderole oraz nowoczesna prezentacja produktu, która pomoże konsumentowi odnaleźć swój ulubiony wariant Krakusków. Zmiany zachodzą także w innych produktach Krakusków – Paluszkach, w których jeszcze bardziej podkreślono apetyczność produktu, oraz Petit Beurre i Maltankach, gdzie w nowej szacie graficznej wyraźnie daje się odczuć powiew nowoczesności.

Gruntowna zmiana strategii marki powiązana jest także z modyfikacjami w kluczowych dla marki segmentach ciastek kruchych i kruchych z czekoladą. Tu powiększono opakowania w dziewięciu najważniejszych produktach o średnio 20-30%. Wiąże się to z oczekiwaniami konsumentów, którzy pragną oferowania ich ulubionych ciasteczek w dużych, rodzinnych opakowaniach przy zachowaniu przystępnej ceny.

W ramach wprowadzenia nowej platformy pozycjonowania przewidziane jest silne wsparcie działań reklamowych ATL i BTL. Kampania będzie widoczna w telewizji oraz Internecie w kanałach komunikacji marki. Krakuski zyskają nową stronę WWW, która ruszy już niebawem.

Informacja prasowa

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)