Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowy dziennik ruszy w październiku

0
Podziel się:

W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennika ogólnopolskiego. Jego wydawca, Polskapresse, rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach.

Nowy dziennik ruszy w październiku

W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennika ogólnopolskiego.

Jego wydawca, Polskapresse, rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach - dowiedziała się "Gazeta Prawna".

Przedstawiciele domu mediowego zajmującego się planowaniem kampanii nowego dziennika spotykają się właśnie z pracownikami biur reklam największych stacji, żeby zarezerwować na październik czas pod reklamy tytułu Polskapresse.

Według "Gazety Prawnej", planowany termin rozpoczęcia kampanii to 17 października, a wydawcę interesuje rezerwacja czasu co najmniej do końca roku. W tym czasie na samą tylko telewizję planuje wydać ponad 10 milionów złotych. Do tego dojdą także inne media - reklama zewnętrzna, radio, a także internet. Na start gazety razem z całą kampanią reklamową wydawca zamierza wydać nawet 100 milionów złotych.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)