Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Krzysztof Olszewski
Krzysztof Olszewski
|

Pomoc dla ofiar wypadków samochodowych w Polsce. To jeden z celów największego polskiego ubezpieczyciela

4
Podziel się:

Nasze drogi wciąż są jednymi z najniebezpieczniejszych w Europie. Debata o tym jak to zmienić trwa od lat i zaczyna przynosić wymierne rezultaty. Mimo to tysiące osób, które wypadki przeżyły, wciąż wymagają pomocy. Zajęła się tym Grupa PZU

Pomoc dla ofiar wypadków samochodowych w Polsce. To jeden z celów największego polskiego ubezpieczyciela
(EAST NEWS)

Nasze drogi wciąż są jednymi z najniebezpieczniejszych w Europie. Debata o tym jak to zmienić trwa od lat i zaczyna przynosić wymierne rezultaty. Mimo to tysiące osób, które wypadki przeżyły, wciąż wymagają pomocy. Zajęła się tym Grupa PZU

Co roku na polskich drogach dochodzi do ponad dwóch milionach zdarzeń drogowych. To zarówno drobne kolizje jak i tragiczne w skutkach wypadki. W tych ostatnich - w 2017 roku - zginęło 2800 osób, rannych zostało prawie 40 tysięcy osób. I choć ubiegły rok pod względem liczby zabitych był lepszy o poprzedniego – blisko 200 ofiar mniej – to polskie drogi wciąż należą do jednych z najbezpieczniejszych w Europie.

Co zrobić by wypadków w Polsce było mniej? Jak im zapobiegać, ale jak również pomagać osobom poszkodowanym? Rozmawiamy o tym z największym polskim ubezpieczycielem – Grupą PZU.

Julita Czyżewska, prezes PZU Zdrowie przyznaje, że spółka stworzyła specjalny program opieki dedykowany osobom poszkodowanym w wypadkach drogowych jak i tym, które straciły osoby bliskie.

Jak wygląda ten program? Kto może z niego skorzystać? Na jaki rodzaj pomocy można liczyć?

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy wideo z Julitą Czyżewską, prezes PZU Zdrowie.

wideo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Poszkodowany
5 lata temu
Nic ich nie interesuje poza własną kasa. Sprawca ubezpieczony w PZU uderza w tyl naszego samochodu. Pogotowie szpital, leczenie stres i koszty z tym związane. A co na to pzu:"w naszej ocenie nie działały żadne siły i nic nie mogło się stać" . Bardzo ciekawe bo cały tyl uszkodzony a konstrukcja samochodu naruszona tak że drzwi z tyłu nie chciały sie otworzyć, oczywiście szkoda całkowita nawet fotel kierowcy zlamany. Po drodze komisja pzu gdzie nie wykonano badań a podano ich wyniki w dokumentacji. Po zgloszebiu tego do pzu jest ok my się nie znamy no rzeczywiście bada ktoś palec a podaję wynik badania wzroku to się wydaje.
waldek
6 lat temu
Przecież wiadomo o co chodzi.Nawet nie czytajac artykułu wiem, że chodzi o uzasadnienie podniesienia składki OC i NNW. Banda złodziei
jola
6 lat temu
Drogi lokalne wołają o pomstę do nieba. Najpierw trzeba je naprawić, a ;później eliminować z dróg pijaków, wariatów i chorych na prędkość.
Cris
6 lat temu
wąskie, dziurawe i bez poboczy z durną infrastrukturą i źle oznakowane ot i cała prawda!