Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Prażubr ze złotym Effie. Kampania sprawiła, że piwo szturmem wzięło rynek

0
Podziel się:

Złote Effie w kategorii Launch/relaunch otrzymały firmy PZL, Tailor Made PR, Zenith i Huta 19 za kampanię piwa Prażubr. Udało się dzięki niej zbudować nową markę w oparciu o już istniejące piwo należące do Kompanii Piwowarskiej. Cała akcja została zrealizowana pod hasłem "Gatunek Pradawny Niepasteryzowany".

Prażubr ze złotym Effie. Kampania sprawiła, że piwo szturmem wzięło rynek
(Fotolia)

Złote Effie w kategorii Launch/relaunch otrzymały firmy PZL, Tailor Made PR, Zenith i Huta 19 za kampanię piwa Prażubr. Udało się dzięki niej zbudować nową markę w oparciu o już istniejące piwo należące do Kompanii Piwowarskiej. Cała akcja została zrealizowana pod hasłem "Gatunek Pradawny Niepasteryzowany".
Wręczająca nagrodę szefowa Grey Group Poland Anna Pańczyk przypomniała, że Effie przyznawane jest za kampanie skuteczne. A taką z pewnością była ta zrealizowana dla Prażubra.
- Wykazali się niesamowitym wyczuciem rynku, konsumenta i marki. Doskonale dopasowano strategię komunikacji do sytuacji rynkowej, zwyczajów i potrzeb konsumenckich, a co najważniejsze, zbudowano nowe, nie psując starego - argumentowała Pańczyk.
Jak dodała, złoto zostało przyznane za "komunikacyjny majstersztyk i niekwestionowany sukces w dotarciu do wymagającego konsumenta".
- Zwróciliśmy się do trendów autentyczności, do poszukiwania tego co jest gdzieś w przeszłości i znaleźliśmy Prażubra - mówi Tycjan Lewandowski z KP.
Jak dodaje Michał Nadgrodkiewicz z PZL najlepszą ocenę kampanii wystawili klienci - sprzedaż piwa zaczęła rosnąć bowiem w tempie dwucyfrowym.
- Skoro stworzyliśmy Prażubra, to zastanawiam się co będzie po. Kolejne lata pokażą, a że z Kompanią pracujemy już parę lat, to i kolejne lata przed nami - żartował.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)