Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przeciwko wizerunkowi zwierząt w reklamach mięsa i znakach towarowych

0
Podziel się:

Obrońcy praw zwierząt sprzeciwiają się wykorzystywaniu zwierząt w reklamach mięsa i znakach towarowych. Stowarzyszenie "Empatia" zwróciło się do Urzędu Pantentowego o nierejestrowanie takich znaków towarowych.

Zdaniem Dariusza Gzyry z Empatii, pokazywanie uśmiechniętych zwierząt zachęcających do jedzenia własnego mięsa, jest łamaniem ustawy o ochronie zwierząt i fałszowaniem rzeczywistości. Producentom zależy wyłącznie na zyskaniu klienta i ukryciu, w jaki sposób zwierzęta są zabijane w ubojniach.

Stowarzyszenie swoją akcję rozpoczyna od blokowania najbardziej drastycznych znaków towarowych. Informacje o proteście można znaleźć na stronie internetowej www.raport.empatia.pl

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)