Przygotowany już został zespół, w którym znaleźli się między innymi dziennikarze gazet regionalnych oraz tytułów ogólnopolskich. W tej chwili przygotowywane są próbne numery.
Z informacji "Gazety Prawnej" wynika, że nowy dziennik pojawi się na rynku w nakładzie około miliona egzemplarzy. Będzie miał formułę tabloidu - dużą liczbę dynamicznych zdjęć i krótsze teksty. Ma prezentować dużo pozytywnych treści.
Dziennik dodaje, że zdaniem ekspertów będzie adresowany bardziej do kobiet, a także młodszego czytelnika ze średnim, a także wyższym wykształceniem.
Redaktorem naczelnym projektu ma zostać Jerzy Wójcik, obecnie redaktor naczelny bezpłatnego dziennika "Metro" wydawanego przez Agorę.
Według ekspertów rynku medialnego tytuł zagrozi przede wszystkim "Faktowi", wydawanemu przez Axel Springer Polska i odbierze mu pozycję lidera rynku. Zniknąć z niego może za to "Super Express".
"Gazeta Prawna" dodaje, że szacuje się, iż nowy projekt będzie kosztował do 80 milionów zlotych.
"Gazeta Prawna"/kry/gaj