Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Wyborcza"- efekty hydraulika

0
Podziel się:

Po kampanii z "polskim hydraulikiem" w roli głównej liczba Francuzów, chcących odwiedzić Polskę wzrosła o 40 procent - pisze "Gazeta Wyborcza". Według dziennika, 10-krotnie wzrosła też liczba liczba odwiedzin francuskiej internetowej strony Polskiej Organizacji Turystyczej. Według POT, Francuzi są zainteresowani głównie pobytem w dużych miastach, jak Kraków, Warszawa, Gdańsk ale również chcą odwiedzić Malbork i Elbląg. Najchętniej zamieszkaliby w małych, przytulnych hotelikach i kwaterach prywatnych, myślą też o wynajęciu domu w górach, na Mazurach i nad morzem. Więcej o turystycznych zamiarach Francuzów wobec Polski w "Gazecie Wyborczej".

"Gazeta Wyborcza"/krzycz/pul

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)