Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|

SOS Wioski Dziecięce z Effie. Kampania zmusza do refleksji

0
Podziel się:

Aż 300 zgłoszeń od rodzin chętnych do zaopiekowania się dziećmi z domów dziecka wpłynęło po starcie kampanii "Szukamy mamy" przygotowanej dla stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Przygotowała ją agencja VML Poland, która otrzymała za nią złotą statuetkę Effie.

SOS Wioski Dziecięce z Effie. Kampania zmusza do refleksji
(WP)

Aż 300 zgłoszeń od rodzin chętnych do zaopiekowania się dziećmi z domów dziecka wpłynęło po starcie kampanii "Szukamy mamy" przygotowanej dla stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Przygotowała ją agencja VML Poland, która otrzymała za nią złotą statuetkę Effie.

- Kampania była skierowana do dorosłych, osób nieidealnych - mówi Anna Choszcz-Sendrowska z SOS Wioski Dziecięce. Sama kampania pokazywała dzieci, które poszukują rodziców niekoniecznie z bajki. Jeden ze spotów pokazywał "kulisy" kręcenia samej reklamówki przez najmłodszych wcielających się w rolę reżysera, oświetleniowca czy dźwiękowca.

Jak mówi Dawid Szczepaniak z VML Poland rezultaty takich kampanii zazwyczaj liczy się na palcach jednej ręki liczbą zgłoszeń. Po ich akcji do SOS Wioski Dziecięce wpłynęło w sumie 300 zgłoszeń, a jedna z rodzin już zaopiekowała się dziećmi.

- To efekt nie tyle wzruszenia, co zmuszenia do refleksji - tłumaczy Szczepaniak.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)