Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Springer chce sprzedawać 150 tys. egzemplarzy "Dziennika"

0
Podziel się:

Axel Springer chce w ciągu pół roku uzyskać średnią sprzedaż swojej nowej gazety "Dziennik" na poziomie 150 tys. egzemplarzy, a potem będzie chciał ją zwiększyć.

Axel Springer chce w ciągu pół roku uzyskać średnią sprzedaż swojej nowej gazety "Dziennik" na poziomie 150 tys. egzemplarzy, a potem będzie chciał ją zwiększyć - poinformował Michał Fijoł, rzecznik Axel Springer Polska.

"Średniookresowa sprzedaż na poziomie 150 tys. egzemplarzy to jest coś, czego oczekujemy" - powiedział we wtorek Fijoł.

Dodał, że taki poziom sprzedaży wydawnictwo będzie chciało osiągnąć w ciągu pół roku.

"Potem będziemy pracowali nad osiągnięciem jeszcze wyższej sprzedaży" - dodał.

Rzecznik nie ujawnił, ile firma wyda na promocję nowego tytułu, którego pierwszy numer ukaże się 18 kwietnia.

Wcześniej w komunikacie wydawnictwo podało, że tytuł nowej gazety będzie brzmiał "Dziennik", a podtytuł: "Polska, Europa, Świat". Podano także cenę egzemplarzową - 1,50 zł. "Dziennik" będzie się ukazywał od poniedziałku do soboty.

Redaktorem naczelnym "Dziennika" jest Robert Krasowski, wcześniej pełniący obowiązki redaktora naczelnego "Fakt Europa".

"Wprowadzenie nowego dziennika jest naszą odpowiedzią na zapotrzebowanie ze strony czytelników, którzy nie znajdują wśród ukazujących się obecnie tytułów odpowiedniej dla siebie gazety. Przeprowadzone przez nas badania potwierdzają, że na rynku jest jeszcze miejsce dla nowej gazety opiniotwórczej, oferującej szerokie spektrum tematów i nowe, świeże spojrzenie" - powiedział cytowany w komunikacie prezes zarządu Axel Springer Polska Florian Fels.

Kampania reklamowa poprzedzająca debiut nowego dziennika rozpocznie się 12 kwietnia i obejmie wszystkie masowe kanały promocji: telewizję, prasę, radio, outdoor i internet.

Wydawca zaplanował również intensywną promocję "Dziennika" w punktach sprzedaży prasy.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)