Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Surfujemy na potęgę. Internet dogania telewizję

0
Podziel się:

Dobra wiadomość dla reklamodawców. Spędzamy w sieci coraz więcej czasu

Surfujemy na potęgę. Internet dogania telewizję
(lisapics/iStockphoto)

Polacy coraz więcej czasu spędzają przed Internetem. W ubiegłym roku surfowaliśmy w sieci średnio 2 godziny 20 minut dziennie. To o 40 minut więcej niż w roku 2009. Wciąż jednak więcej czasu oglądamy telewizję.

Statystyczny Polak w 2010 roku spędził przed szklanym ekranem 3 godziny i czterdzieści minut. Mimo tego, że coraz więcej korzystamy z Internetu, to jak wyjaśnia Maciej Klimek z Deloitte telewizja wciąż króluje w polskich domach.

Takie proporcje i duży wzrost czasu spędzanego przed internetem przełożą się na dynamikę rozwoju rynku reklamy - prognozuje ekspert.

Dla porównania statystyczny Brytyjczyk spędził przed telewizorem 2 godziny, 12 minut, a w Internecie 2 godziny i 3 minuty. Niemiec, odpowiednio 1 godzinę 52 minuty przed telewizją i godzinę i 44 minuty w Internecie.

W 2010 roku udział Internetu w rynku reklamy wynosił 13 proc., radia 7 proc., prasy 18 proc., kina 1 proc., reklamy typu _ outdoor _ 9 proc. Największy udział w rynku miała jednak telewizja, bo 52 proc.

Eksperci z Deloitte prognozują, że w 2011, 20 procentowy wzrost odnotuje rynek reklamy internetowej.

POSŁUCHAJ MACIEJA KLIMKA:

O 8 proc. urośnie rynek reklamy telewizyjnej, 12 proc. kinowej, 1 proc. radiowej. Rynek reklamy prasowej skurczy się o 2 proc.

Czytaj w Money.pl

internet
wiadomości
styl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)