Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Trzy miliony klientów Orange w nowym systemie bilingowym

6
Podziel się

Ponad trzy miliony klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymywać będzie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Trzy miliony klientów Orange w nowym systemie bilingowym
(BARTOSZ KRUPA/EAST NEWS)
bEicYMOJ

Ponad trzy miliony klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymywać będzie faktury wystawiane przez nowy system bilingowy. Przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

"Prace trwały od marca 2014 do października 2016 r. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych" - czytamy w komunikacie Orange Polska.

Zmiana systemu billingowego dawać ma możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta.

bEicYMOL

- Najważniejszym efektem projektu jest usprawnienie procesów rozliczania klientów - powiedział Marcin Zagdański, dyrektor IT w Orange Polska. - Nowe środowisko rozliczeniowe oznacza dla nas także nowe możliwości rozwoju.

- Przeprowadziliśmy operację na systemie rozliczeniowym, który stanowi podstawę przychodów operatora. Asseco dokonało jej bez zakłócenia funkcjonowania Orange oraz negatywnego wpływu na klienta końcowego - powiedział Karol Maroszek, dyrektor działu realizacji projektów w Asseco Poland. - Nie byłoby sukcesu tego przedsięwzięcia bez bardzo dobrej współpracy i zrozumienia po stronie zespołu Orange - dodał.

bEicYMPm
telekomunikacja
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
Paweł
4 lata temu
Orange to najgorszy operator na rynku, tylko ludzi oszukiwać potrafią.
Ryszard
5 lata temu
Koleje oszustwo bo nie naliczono mi bonifikat z tytułu połączenia kilku usług !!! Interweniowałem mają naprawić błąd ! Zobaczymy jak sie zakończy moja reklamacja ?
Aaa
5 lata temu
Nowy... Ja zamiast faktury na 35 zł otrzymałem na 72
bEicYMPn
Mądry
5 lata temu
Żeby nie płacić za połączenie z bok wystarczy pobrać apke "mój Orange" i dzwonic przez nią. Wówczas połączenie jest bezpłatne. Taki mały niuans do poprzedniego posta. Funkcjonuje od około pół roku.
west29
5 lata temu
A ja zrezygnowałem z ORANGE