Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Wprost"-reklama na orbicie

0
Podziel się:

Tygodnik "Wprost" opisuje problem, jaki może pojawić się już za parę lat: umieszczanie wielkich reklam na orbicie okołoziemskiej. Według tygodnika przytaczającego opinię naukowców, jest to wykonalne, ale bardzo kosztowne. Wysłanie reklamy to co najmniej kilkaset milionów dolarów. "Wprost" zwraca jednak uwagę, że największe światowe koncerny takie jak Coca-Cola czy Nike na reklamę wydają miliardy dolarów rocznie i stać by je było na taką akcję. Tygodnik zauważa także, że koszt dotarcia do odbiorców byłby jednak relatywnie niski, ponieważ reklama taka dotarłaby do kilkuset milionów osób, czyli byłaby tańsza od globalnej kampanii telewizyjnej. W dodatku kosmiczny billboard mógłby pozostawać na orbicie przez kilkanaście lat - czytamy w najnowszym wydaniu tygodnika "Wprost".

wprost/jurczynski/pp

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)