Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
wiadomości
17.03.2018 08:58

Zakaz reklamy piwa. Państwo straci na tym miliony

Kto na zakazie reklamy alkoholu ucierpi najbardziej? - Ta decyzja uruchamia całe domino konsekwencji. To uderzenie w agencje reklamowe, domy mediowe i w końcu telewizje. Jeśli to ma doprowadzić do spadku konsumpcji piwa, to przypomnę, że z podatku jest tego 8 mld zł. Każdy procent spadku spożycia to 80 mln mniej w budżecie - stwierdza Bartłomiej Morzycki ze Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" w programie "Money. To się liczy".

Podziel się
Dodaj komentarz
(Lukasz Piecyk/REPORTER)

Kto na zakazie reklamy alkoholu ucierpi najbardziej? - Ta decyzja uruchamia całe domino konsekwencji. To uderzenie w agencje reklamowe, domy mediowe i w końcu telewizje. Jeśli to ma doprowadzić do spadku konsumpcji piwa, to przypomnę, że z podatku jest tego 8 mld zł. Każdy procent spadku spożycia to 80 mln mniej w budżecie - stwierdza Bartłomiej Morzycki ze Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" w programie "Money. To się liczy".

- To nadmierna ingerencja państwa, m.in. w swobodę funkcjonowania działalności gospodarczej. To jest taka nadregulacja - dodaje Morzycki.

Na program "Money. To się liczy" zapraszamy od poniedziałku do piątku o godz. 16 na money.pl i wp.pl.

Tagi: wiadomości, wideo, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
20-03-2018

lolekbiskupi tak zarządzili, I TAK MA BYĆ, więcej pieniędzy będzie na tacę ha ha zamiast na browara

17-03-2018

Wojciehwedług tego katolickiego rządu to wolno będzie zapewne tylko odmawiać różaniec , śpiewać godzinki, apel jasnogórskie i dawać kasę na dostatnie życie … Czytaj całość

17-03-2018

maxJestem za zakazem publicznego picia wina szczególnie w niedzielę.......

Rozwiń komentarze (163)