Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Aleksandra Nowicka
|
aktualizacja

Zamawiasz jedzenie z dowozem? Tego nie wiedziałeś

Jeden lokal, 20 marek - jak restauracje wykorzystują koncepcję wirtualnych brandów? W ostatnim czasie w branży gastronomicznej można zauważyć nową tendencję, jaką są wirtualne marki i koncepty. To podejście pozwala na zwiększenie zasięgu i zysków, bez konieczności posiadania dodatkowych lokali. Dzięki temu jedna kuchnia może działać jak kilka, oferując różnorodne smaki i style kuchni. Wirtualne brandy działają na podobnych zasadach, co Ghost Kitchen - jedzenie jest przygotowywane w jednym centrum kulinarnym, a następnie dostarczane przez dostawców do klientów. Jakie są plusy takiego rozwiązania a jakie zagrożenia? O tym mówi nam Jędrzej Franek - założyciel FoodBandits. Zaprasza Aleksandra Nowicka

KOMENTARZE
(0)