Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|

Zapisy na szczepienia. Klienci skarżą się na uwierzytelnianie przez Envelo

0
Podziel się:

Od piątku użytkownicy mają problemy z zalogowaniem się profilem zaufanym przez Envelo. Pracownicy infolinii przekonują, że problem został rozwiązany, ale klienci nadal skarżą się na trudności.

Zapisy na szczepienia. Klienci skarżą się na uwierzytelnianie przez Envelo
Użytkownicy skarżą się, że nie działa usługa uwierzytelniania Envelo (mat. prasowe)

W poniedziałek ruszyły zapisy na szczepienia przeciw COVID-19 dla 53-latków. Rejestracja odbywa się przez internet, infolinię 989 oraz w punktach szczepień. Ten pierwszy sposób może jednak nie udać się, jeśli pacjent chciałby się zalogować profilem zaufanym przez Envelo. To platforma Poczty Polskiej, która umożliwia m.in. cyfrowe usługi pocztowe.

Od kilku dni trwa awaria, która polega na tym, że klienci nie otrzymują kodów sms-owych, które są niezbędne do weryfikacji koniecznej przy logowaniu. Tym samym klienci nie zarejestrują się na Internetowe Konto Pacjenta ani np. nie złożą PIT-u.

Choć klienci pierwsze problemy klienci zaczęli sygnalizować w piątek, firma nie poinformowała o awarii na swoich kanałach przeznaczonych do komunikacji. W internecie klienci skarżą się na brak jakichkolwiek informacji lub sprzeczne komunikaty.

W poniedziałek po godzinie 13 skontaktowaliśmy się z infolinią Envelo. Zapewniono nas, że awaria została już usunięta, z wpisów internautów na Fb wynika, że nadal mają problemy z uwierzytelnieniem. Czekamy na oficjalne stanowisko firmy.

Zobacz także: Jak szczepić ozdrowieńców? Prof. Miłosz Parczewski wyjaśnia
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)