Zaskakująca reakcja po meczu Polaków na Euro 2020. Firmy im... podziękowały
Wdzięczność po meczu ze Słowacją wyrazili sponsorzy polskiej reprezentacji: Totalizator Sportowy i Vistula. Firmy zachęcają do dalszego kibicowania biało-czerwonym.
Vistula dziękuje piłkarzom na dwustronicowej reklamie w "Gazecie Wyborczej" . Widać na niej polską reprezentację z trenerem Paulo Sousą i hasłem „Dziękujemy”. Jak zauważył serwis "Wirtualne Media" reklama pojawiła się we wtorkowej gazecie mimo dotkliwej poniedziałkowej porażki ze Słowacją.
Reklama to ciąg dalszy kampanii firmy, która obecna w mediach jest od paru ostatnich tygodni. Wszystko pod hasłem „Piłka w stylu Vistula”.
Kibice wściekli na piłkarzy po meczu ze Słowacją. "Nie przyszli nam podziękować za doping. Uciekli do szatni."
Odzieżowa marka już od pięciu lat jest partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. To w garniturach tej firmy podczas oficjalnych spotkań prezentują się piłkarze i działacze.
Totalizator Sportowy, również związany z PZPN, kontraktem podziękował piłkarzom we wtorkowym wydaniu "Super Expressu". W tym wypadku, komunikat „Dziękujemy za wspólne emocje. Kibicujemy dalej!” pojawia się na pierwszej stronie dziennika.
Co ciekawe podziękowania na pierwszej stronie "Super Express” sąsiadują z z tytułem artykułu odnośnie poniedziałkowego spotkania, które zatytułowane jest „Wstyd”.
Na zdjęciu reklamowym widzimy Roberta Lewandowskiego, który od końca 2020 r. jest ambasadorem marketingowym jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego.
Przypomnijmy. W poniedziałek polska drużyna nie wywiązała się z roli faworyta i przegrała ze Słowacją 1:2 w turnieju Euro 2021. To właśnie ta drużyna przewodzi teraz w stawce grupy E. Polacy by grać dalej, muszą już tylko wygrywać. Przed nami mecze z bardzo mocnymi przeciwnikami: Hiszpanią i Szwecją.