Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Szkoda majątkowa

0
Podziel się:

Szkoda majątkowa
Zawiadomienie o szkodzie jest wstępną czynnością w procesie likwidacji. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie roszczenia do zakładu ubezpieczeń, w którym określona jest wysokość strat i żądanie wypłaty odszkodowania.

ZAWIADOMIENIE O SZKODZIE Dotyczy ubezpieczenia: (np. mieszkania) 1. Zgłaszający: o Dane brokera (jeżeli on zgłasza i pilotuje szkodę) o Nazwa ubezpieczającego o Adres ubezpieczającego o Telefony kontaktowe 2. Informacje o polisie o Nr polisy: o Okres ubezpieczenia: o Data zapłacenia składki: 3. Dane dotyczące powstania szkody: o Zauważenie: o Powstanie: 4. Miejsce i rozmiar szkody o Opis zdarzenia o Uległy zniszczeniu o O szkodzie powiadomione zostały Proszę o podjęcie czynności likwidacyjnych dnia .............. około godziny......... . ................................... (Miejscowość i data) ................................... (podpis osoby zgłaszającej) Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

ubezpieczenia
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)