Ehandel – Wszystkie wiadomości
ECOMMERCE / E-handel tonie w długach. Problemy finansowe ma blisko 5 tys. sklepów
Zaległości e-handlu wobec banków i dostawców wzrosły przez rok o ponad 21 mln zł i o prawie 38 mln zł od wybuchu pandemii. Sięgają obecnie ponad 292 mln zł - wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK.
ECOMMERCE / IdoSell przejmuje największego gracza e-commerce na Węgrzech
Polska platforma sklepowa IdoSell została właścicielem pakietu większościowego największej firmy e-commerce na Węgrzech.
HANDEL / Cztery sposoby na szybkie i wygodne zakupy. Takich rozwiązań jeszcze w Polsce nie było
Zakupy przez internet z dostawą do domu lub do…samochodu? A może zakupy ekspresowe, które w maksymalnie trzy godziny będą do odebrania w najbliższym i wybranym przez nas sklepie, czy też zakupy przez aplikacje? Co wybierasz?
HANDEL / Pandemia sprzyja fałszywym e-sklepom. Blisko co trzeci Polak natrafił już na taką sytuację w sieci
Coraz więcej osób trafia na fałszywe sklepy w sieci. Jak wynika z sondażu opinii publicznej, w ostatnim roku już niemal 4 na 10 Polaków miało styczność z tego typu sytuacją. Według badanych, oszuści głównie oferują elektronikę oraz ubrania. Do tego eksperci dodają, że pandemia wyjątkowo sprzyja nieuczciwym działaniom.
ZAKUPY / Przed e-handlem kolejny dobry rok. Wzrost nawet o 30 proc.
Kolejne lockdowny – regionalne i ogólnokrajowe – martwią wszystkich. No, prawie wszystkich. Zwycięzcami pozamykanych sklepów są sklepy internetowe. I to do tego stopnia, że w tym roku wartość krajowego e-handlu może wzrosnąć o 20-30 proc.
PACZKOMATY / Orlen i Poczta Polska wchodzą w automaty do paczek. "Stacje benzynowe mogą stać się skansenami"
Orlen zapowiedział, że udostępni w Polsce 2 tys. własnych automatów do odbioru paczek. I to w ciągu najbliższych dwóch lat. Eksperci nie są zdziwieni, że paliwowy koncern szuka możliwości na innych rynkach, bo stacje benzynowe muszą się zmieniać. Paliwo może stać się dodatkiem do handlu, a nie odwrotnie.
HANDEL INTERNETOWY / Platforma sprzedażowa B2B - czym powinna się charakteryzować?
Tworząc własny sklep internetowy, z całą pewnością jesteśmy mocno obłożeni pracą. Prace techniczne, negocjacje z hurtowniami oraz tworzenie planu marketingowego bardzo często powodują, że tracimy czas na rzeczy, które moglibyśmy zautomatyzować lub oddelegować. Niezbędna zatem może okazać się platforma B2B, która wspomoże nasze działania.