Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|

PZU z nagrodą za innowacyjną obsługę klientów. Głusi wszystko załatwią przez internet

5
Podziel się:

PZU uhonorowane nagrodą Insurance Innovation of the month europejskiej organizacji EFMA. Największy polski ubezpieczyciel został wyróżniony za innowacyjny sposób obsługi klientów Głuchych i Niedosłyszących. PZU, jako pierwsza firma w Europie, uruchomiła w 2017 roku trójstronne połączenia wideo przez Internet z konsultantem w języku migowym.

PZU z nagrodą za innowacyjną obsługę klientów. Głusi wszystko załatwią przez internet
(REPORTER)

W Polsce mieszka ok. 50 tysięcy ludzi posługujących się Polskim Językiem Migowym. W trosce o ich komfort PZU wprowadziło obsługę w Polskim Języku Migowym już w listopadzie 2015 r. Początkowo była dostępna w wybranych oddziałach firmy.

- Osoby Niesłyszące często przychodziły do oddziałów PZU z członkami rodziny, którzy występowali w roli tłumacza. Z tego powodu osoby Głuche i Niedosłyszące nie czuły się w pełni samodzielne i nie mogły załatwić swoich spraw bez konieczności dzielenia się informacjami, często wrażliwymi, z członkami rodziny_ _ - powiedział Krzysztof Bachta, dyrektor zarządzający ds. Strategii i Rozwoju PZU.

Właśnie dlatego, od grudnia tego roku, największy polski ubezpieczyciel we współpracy z firmą Migam wprowadził usługę umożliwiającą klientom Głuchym i Niedosłyszącym jednoczesne połączenie wideo z tłumaczem języka migowego oraz konsultantem PZU przez Internet. Dzięki połączeniu online, klient może załatwić swoje sprawy lub uzyskać niezbędną pomoc i informacje nie wychodząc nawet z domu. Połączenie można uzyskać poprzez stronę pzu.pl. Wystarczy, żeby klient miał komputer lub urządzenie mobilne z kamerką internetową oraz dostęp do Internetu.

Korzystając z usług tłumaczy języka migowego PZU zapewnia profesjonalną jakość tłumaczenia i redukuje ryzyko nieporozumień. Usługa ogranicza również wysokie koszty związane z przyprowadzaniem tłumaczy do oddziałów PZU.

- Klienci mogą załatwić niemal każdą swoją sprawę i uzyskać informacje w sposób dyskretny, bez wychodzenia z domu i angażowania innych osób - powiedział Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(5)
Mario
6 lat temu
Drogo co to znaczy drogo 465,570, 600 zł. Śmiechu warte, zabawne komentarze Pzu Hestia warta Allianz super firmy zawsze byłem zadowolony, pozdrawiam wszystkich centusiów
gfvf
6 lat temu
PZU= Państwowy Zakład Utylizacji społecznej
ups
6 lat temu
Powinni jeszcze dostać duuuużą nagrodę za robienie ludzi w balona. Mąż dostał zaproszenie do PZU do kontynuacji ubezpieczenia po przejściu na emeryturę. W cenie składki 71 zł płaci za urodzenie dziecka, śmierć dziecka do 18 rż, śmierć rodziców i teściów, leczenie szpitalne (po 65 rż płaci się, ale nie ma prawa do świadczenia). Jedyne, do czego ma prawo, to 8000 ł po śmierci i 2% uszczerbku np przy złamaniu. Najlepszym rozwiązaniem jest koperta z odłożoną kwotą i z napisem "Prywatne Zabezpieczenie Umarlaka". Ubezpieczyciele ubezpieczają głównie swoje stołki.
składka
6 lat temu
PZU to też oszust i drogie stawki za ubezpieczenie , a jak do wypłaty odszkodowania to otrzymasz grosiki
Mych
6 lat temu
Brawo!