Na posiedzeniu komisji ds. Euro 2012 poruszono kwestię mostu. Jego remont jest planowany na 2015 rok. Do tego czasu, miał być odmalowany. Jednak jest to niemożliwe, ze względu na kampanię marketingową i stan obiektu. Czytaj też: Remont trasy AK spowoduje zawieszenie ruchu tramwajowego w okolicach Żerania Władze miast wpadły więc na pomysł przykrycia mostu płachtą, na której musi pojawić się reklama sponsora. Pozotostała, nieobjęta reklamą część, będzie oświetlona. I tu urzędnicy chcą zwrócić się z prośbą do mieszkańców Warszawy. Warszawiacy mieliby podczas głosowania za pośrednictwem serwisu społecznościowego „Facebook”, wybrać kolor wizualizacji na moście. Wyniki konkursu miałyby być znane 11 czerwca. Wtedy też przy moście Średnicowym ma się odbyć muzyczno-świetlne widowisko z przejeżdżającymi parowozami. Przykryty płachtą zostanie nie tylko Most Średnicowy, ale prawdopodobnie też barak przed Pałacem Kultury i Nauki. Pomysły przykrycia obiektów i głosowania za pośrednictwem portalu internetowego wzbudziły
falę krytyki ze strony radnych. Według nich należałoby przykryć też połowę kamienic na Pradze, a internetowe głosowanie jest formą aktywności, która daleko odbiega od fizycznej, a taka według nich powinna być promowana przy okazji EURO 2012. Czytaj też: Nie umyją Pałacu Kultury bo... za drogo Euro 2012: Nowy raport Ministerstwa Sportu. Stadion w Warszawie zbudują na czas Źródło: Życie Warszawy