Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ZUS chce poprawić zarządzanie i obsługę klientów

0
Podziel się:

Moloch ogłosi przetarg na opracowanie standardów obsługi.

ZUS chce poprawić zarządzanie i obsługę klientów
(Pryzmat/Dreamstime)

ZUS zamierza się gruntownie zreformować. Moloch kierowany przez Zbigniewa Derdziuka chce poprawić zarządzanie, kompetencje pracowników i obsługę klientów.

ZUS w dążeniu do reformy ogłosił przetarg na opracowanie naprawy standardów obsługi klienta. Chętni w tej sprawie mogą się zgłaszać do 9 listopada. ZUS wybierze pięciu, których poprosi o złożenie ofert - kryteria wyboru najlepszej to cena i metodyka realizacji projektu.

Reforma ma się zakończyć w 2013 roku. Takie działanie mają związek z bardzo negatywnymi opiniami jakie zbiera ZUS. Według wszelkich badań, jest to instytucja ciesząca się bardzo małym zaufaniem społecznym - czytamy w _ Pulsie Biznesu _.

Analiza obecnej sytuacji Zakładu ma być przeprowadzona w centrali oraz w sześciu oddziałach. Reforma ma być wdrożona w całej instytucji: centrali, 43 oddziałach, 216 inspektoratach, 66 biurach terenowych. Szkolenia mają natomiast objąć prawie 5 tysięcy pracowników.

Czytaj w Money.pl

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)