Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Dobra promocja to klucz do finansowania społecznościowego

0
Podziel się:

Crowdfunding-rady-Zuzanna Stańska

Promocja swojego przedsięwzięcia i rozliczenie z fiskusem. To najważniejsze zadania czekające na tych, którzy szukają finansowania społecznościowego. O crowdfundingu rozmawialiśmy z osobą, która z niego skorzystała.
Zuzanna Stańska na jednym z zagranicznych portali zebrała pieniądze na rozwój kulturalnej aplikacji na smartfony. W rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową Zuzanna Stańska przyznaje, że trzeba wybrać dobry serwis crowdfundingowy, który nie będzie "zapchany" podobnymi pomysłami. Ważna jest także promocja swojego pomysłu, poprzez nakręcenie krótkometrażowych filmów czy przygotowanie prezentacji swojego pomysłu.
Rozmówczyni Informacyjnej Agencji Radiowej podkreśla, że finansowanie społecznościowe jest dobrym wyjściem dla ludzi z nietypowymi pomysłami, które nie mają szans na wsparcie od instytucji finansowych. W przypadku Zuzanny jest to aplikacja, która codziennie prezentuje inne dzieło sztuki wraz z opisem. Pomysłodawczyni dzięki finansowaniu społecznościowemu udało się zebrać ponad 3 tysiące dolarów, co pozwoliło na przygotowanie aplikacji i udostępnienie jest w sieci.
Zdaniem Zuzanny Stańskiej, warto także skonsultować się z doradcą podatkowym, który wytłumaczy w jaki sposób należy rozliczyć się z zebranych pieniędzy.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)