Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennik"-Giertych-reklama

0
Podziel się:

"Dziennik" obszernie opisuje sprawę akcji promocyjnej wykorzystującej wizerunek ministra edukacji Romana Giertycha. Popularna młodzieżowa firma House chce sprowokować młodych ludzi do dokonywania zakupów hasłem: "Wyprawa Romka, Bronka i Pieronka. Minister Romek z reklamy rozdaje gratisy. Jednak trzeba się pospieszyć, ponieważ reklama głosi, że "Zasada Romka 1 + 1 = 3" działa do czasu.

Reklama pojawiła się tylko na sklepowych wystawach. Roman Giertych nie chciał jej komentować. Firma tłumaczy, że jest to zaczepka w stylistyce żartu sztubackiego. Jednak przedstawiciele firm reklamowych zwracają uwagę, że mieszanie polityki do promocji produktów jest zagraniem bardzo ryzykownym, nawet w przypadku towarów dla młodzieży, która ma szeroką tolerancję co do przekraczania wszelkich granic - pisze "Dziennik".

dziennik/jurczynski/jędras

reklama
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)