Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Prawna" - Torby już nie zwiększają sprzedaży gazet

0
Podziel się:

Dodawanie do prasy gadżetów nie gwarantuje już wzrostu sprzedaży prasy. "Gazeta Prawna" pisze, że prasa z dodatkami - w postaci np. filmów czy toreb - sprzedaje się w ostatnich latach coraz słabiej

Powołując się na dane Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy, gazeta podaje, że sprzedaż gadżetów w pismach kobiecych spadła o 80 procent w ciągu ostatnich trzech lat. O 88 procent spadła sprzedaż toreb jako gadżetów, o 87 procent - płyt CD, a płyt DVD - o 67 procent.
Jak pisze gazeta, jeden z czołowych wydawców prasy kolorowej, Gruner und Jahr, pierwsze na rynku, zamierza zrezygnować z dodawania gadżetów. Dziennik przytacza opinię prezes wydawnictwa Magdaleny Malickiej, która twierdzi, że najdalej za półtora roku dodatki do gazet zaczną przynosić straty wydawcom.
Według "Gazety Prawnej", wydawcy będą zmniejszali liczbę gadżetów dodawanych do pism, starając się równocześnie, by były one dopasowane do profilu danego tytułu.

"Gazeta Prawna"/iar/to/pbp

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)