Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Prawna" Przed wakacjami tanie linie walczą o pasażerów

0
Podziel się:

Tanie linie lotnicze walczą o klienta promocjami i nowinkami. Skuszeni reklamą klienci zapominają jednak o tym, że cena biletu nie zawiera jednak wszystkich opłat - pisze "Gazeta Prawna".

Linie lotnicze Centralwings otwierają dziś wakacyjne połączenie z Warszawy do Warny w Bułgarii. Niskokosztowy przewoźnik zdecydował się w tym roku uruchomić 12 typowo turystycznych tras do miast na południu Europy. W sierpniu wprowadzi też połączenia na już obsługiwanych popularnych kierunkach: do Edynburga i Dublina zaznacza "Gazeta Prawna".
Dziennik zauważa, że każdy liczacy się przewoźnik próbuje zwrócić uwagę na siebie i swoją ofertę. Zasypują promocjami o ofertach, nowych połączeniach z Polski, inwestycjach czy ułatwieniach, takich jak zniżka na lotniskowy parking. Dla przykładu słowackie linie SkyEurope proponują odprawę pasażerską z domu, przez internet.
Gazeta przestrzega jednak, że nie wszystkie promocje przedstawiane są w sposób rzetelny. UOKiK przyjrzał się 11 przewoźnikom posiadającym siedzibę lub odział w Polsce. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zaakwestionował prawidłowośc prezentowania cen biletów lotniczych na stronach internetowych i w reklamach. Przykładowa reklama zachęca do kupna biletu do Włoch za złotówkę. W rzeczywistości koszt przelotu jest wielokrotnie wyższy, a o jego wysokości konsumenci dowiadują sie dopiero w momencie zakupu - informuje "Gazeta Prawna".

"Gazeta Prawna"/iar/lm/jurczynski

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)