Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Katowice pracują nad zmianą wizerunku

0
Podziel się:

Katowice chcą stać się tak popularnym miastem jak Kraków czy Gdańsk. W ramach programu "Nowy obywatel Europy" do stolicy Śląska przyjechali dziennikarze z całego świata.

Przez dwa dni bedą poznawać ciekawe miejsca regionu, instytucje i ośrodki kultury. Wizyta ma pomóc w promocji i zmianie wizerunku Górnego Śląska.
Jednak zdaniem Jacka Wana z japońskiej telewizji, tych pomysłów i zmian ciągle nie widać. Jak tłumaczy - mimo, że powietrze w Katowicach się poprawiło, nadal utrzymuje się tu "syndrom brudnego miasta". Jak dodał, sytuacji nie poprawią pieniądze, ale zmiana świadomości mieszkańców.
Wojewoda Śląski Tomasz Pietrzykowski przyznaje, że przy wprowadzaniu jakichkolwiek nowości, zawsze najtrudniej zmienić myślenie ludzi. Ale tłumaczy, że między innymi temu ma służyć ta akcja. Zdaniem wojewody, wciąż utrzymuje się krzywdząca opinia na temat Śląska, a region postrzegany jest w dużo gorszym świetle niż jest rzeczywiście.
Rodząca się aglomeracja SILESIA jest bacznie obserwowana na arenie międzynarodowej. Nowy obywatel Europy ma liczyć ponad dwa miliony mieszkańców, dlatego promocja regionu jest priorytetem władz samorządowych.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)