Janina Ochojska z Polskiej Akcji Humanitarnej powiedziała, że większość funduszy pochodzi ze sprzedaży przestrzeni na stronie internetowej "Pajacyka". Firmy płaciły za umieszczenie tam swojego banera reklamowego.
Statystycznie z przekazanych przez francuskie przedsiębiorstwa pieniędzy, przez cały roku udaje się zapewnić obiad dla 282 dzieci.
Prezes Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce François Colombié przyznał, że ta liczba może nie robić wrażenia. Podkreślił jednak, że tylko francuskie firmy zdecydowały się na stałą formę współpracy z Polską Akcją Humanitarną.
Każdy, kto chce pomóc w dożywianiu dzieci może pomóc wchodząc na stronę . Wystarczy kliknąć w brzuch pajacyka, a na konto Polskiej Akcji Humanitarnej wpłynie kwota na jeden obiad. Pieniądze te przekazują reklamodawcy umieszczający na stronie swoje banery. Każdy internauta może kliknąć na brzuch pajacyka raz dziennie.