Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pozory mylą- dowód nie

0
Podziel się:

Alkohol zawsze trafia do młodego człowieka za pośrednictwem dorosłego. W Polsce łatwy dostęp do alkoholu dla nieletnich to bardzo poważny problem. "Pozory mylą- dowód nie"- to ogólnopolska kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Komendy Głównej Policji.

Celem akcji jest ograniczenie dostępu niepełnoletnich do alkoholu. Danuta Gut reprezentująca Browary Polskie wyjaśnia, że kampania ma przekonać do działania jak najwięcej osób dorosłych, bo to oni przede wszystkim są odpowiedzialni za skalę problemu.
Akcja "Pozory mylą- dowód nie" jest prowadzona już do trzech lat w ramach ogólnopolskiej kampanii "Alkohol nieletnim- dostęp wzbroniony". Opiera się ona przede wszystkim na dystrybucji pakietów informacyjnych w sklepach na terenie całej Polski. Tylko w ubiegłym roku policjanci zatrzymali 15 tysięcy nieletnich pod wpływem alkoholu. Co szósty z nich popełnił w tym czasie czyn karalny.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)