Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" - Alkohol z przestrogą

0
Podziel się:

Producenci piwa dobrowolnie zamieszczą na opakowaniach alkoholu napisy skierowane do tak zwanych grup podwyższonego ryzyka - pisze "Puls Biznesu". Komunikaty mają trafić między innymi do kobiet w ciąży, kierowców czy młodzieży. W ten sposób producenci alkoholu nie tylko poprawią swój wizerunek, ale też mogą odwieść posłów od planów wprowadzenia ustawowego obowiązku umieszczania obostrzeń na butelkach i puszkach - czytamy w gazecie.

W kampanię chcą włączyć się największe działające w Polsce firmy - Kompania Piwowarska, Żywiec, Carlsberg i Royal Unibrew. Dziś mają zaprezentować pierwsze butelki i puszki piwa, na których pojawią się komunikaty z prośbą o nieprowadzenie pojazdów po spożyciu alkoholu. Piwa w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży od 1 kwietnia.
Także sektor spirytusowy skłania się do rozwoju kampanii promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu. Na razie oznaczenie zniechecające kobiety w ciąży do picia alkoholu wprowadziła w Polsce Wyborowa. Jest ona częścią francuskiej grupy Pernod Ricard, która zainicjowała umieszczenie specjalnego oznaczenia butelek wódki na francuskim rynku.
Więcej o inicjatywie producentów alkoholu pisze "Puls Biznesu".

"PB"/adb/jędras

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)