Według "Pulsu Biznesu", stanowisko stracił Leszek Narowski, wiceprezes do spraw handlowych. LOT wprowadza nową politykę informacyjną, między innymi zatrudnił agencję, która odpowiada za wizerunek spółki w internecie. Według gazety, to reakcja na niedawną wpadkę na Facebooku, kiedy na oficjalnym profilu LOT pytał internautów, ile powinny ważyć stewardessy.
"Puls Biznesu" informuje, że pracownicy wyższego szczebla LOT, którzy mają uzyskać dostęp do informacji niejawnych, są poddani rygorystycznym procedurom. Muszą wypełnić 16 - stronnicowe wnioski, w których znajduje się wiele pytań personalnych, dotyczących życia prywatnego lub kredytów. Wszyscy uzupełnili formularze, gdyż bali się, że w przeciwnym wypadku stracą pracę - dodaje "Puls Biznesu".
Od grudnia w LOT trwają też pracenad systemem oceny pracowników.
IAR/Puls Biznesu/dw/dj