Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - karty lojalnościowe - walka o klienta

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita" informuje, że po kilku latach zastoju na rynku programy lojalnościowe znów podbijają rynek. Z badań GfK Polonia wynika, że korzysta z nich co trzeci Polak.

Z badań opublikowanych przez gazetę wynika, że najchętniej korzystają z nich osoby młode - w przedziale wiekowym 18-25 lat. Jest to aż 67,5 procent. Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 procent w grupie powyżej 65 lat.
"Rzeczpospolita" objaśnia, że idea tego zjawiska jest prosta. Kupując towar czy usługę, otrzymujemy punkty, które można wymienić na nagrody. Oczywiście, aby mieć szansę na cokolwiek, trzeba wcześniej sporo wydać. Wielu klientów uznaje, że skoro i tak musi robić zakupy, to nie zaszkodzi zbierać punkty w tej konkretnej sieci. Właśnie na to liczą firmy, dla których to jedna z form przywiązania do siebie klienta.
Z badania wynika, że dotychczas wydano 1,6 milionów nagród, a na kontach uczestników nadal pozostaje w sumie 21 miliardów punktów. Warto podkreślić, że w Polsce w programie uczestniczy co piąte gospodarstwo domowe, a każda karta została użyta średnio 21 razy - mówi Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Loyalty Partner Polska. Plan na ten rok zakłada pozyskanie kolejnych 2 milionów użytkowników.
Więcej na ten temat w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa/Rzeczpospolita/lm/jp

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)