Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Kosztowny prezydencki lans

0
Podziel się:

Prezydent stolicy Hanna Gronkiewicz-Waltz zleciła poza ratuszem prowadzenie swojej strony na Facebooku za ponad 3 tysiące złotych miesięcznie - dowiedziała się "Rzeczpospolita".

Od kwietnia do końca września zajmuje się tym na podstawie umowy-zlecenia osoba prywatna, utrzymująca się między innymi z podobnych zleceń. Z warszawskiego ratusza dostawała co miesiąc 3 tysiące 300 złotych brutto za informowanie o tym, co prezydent stolicy chce powiedzieć fanom, których ma blisko 5 i pół tysiąca.
Stołeczni radni opozycji kpią z tej promocji. Zauważają, że pojawia się tam miesięcznie 8-10 wpisów. "Czyli w najgorszym wypadku 330 złotych za wpis. Niezły zarobek" - mówi "Rzeczpospolitej" niezależny radny stolicy Maciej Maciejowski, który w interpelacji zapytał ratusz o koszty prezydenckiego profilu na facebooku.
Radnych dziwi to zlecenie, ponieważ w urzędzie miasta jest zatrudnionych blisko 8 tysięcy urzędników, w tym ponad 20 osób w Centrum Komunikacji Społecznej i 10 w wydziale prasowym.
Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/kry/jj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)