Rzeczpospolita-MEN-edukacja-sześciolatki
Kilkaset spotów w trzy tygodnie. Telewizyjna agitacja Ministerstwa Edukacji Narodowej ma skłonić rodziców do posyłania sześciolatków do szkół - pisze "Rzeczpospolita".
MEN za wszelką cenę stara się zachęcić rodziców, by posyłali sześciolatki do szkół. Po serii ulotek i broszur teraz sięgnęło po reklamę. Od 1 do 21 grudnia Polacy mają okazję zobaczyć 30-sekundowy spot, w którym przedszkolaki przekonują, że chcą iść do pierwszej klasy.
Tę reklamówkę MEN nietrudno przegapić, gdyż resort wykupił aż 760 jej emisji w TVP. To oznacza, że statystycznie każdej doby jest emitowana 35 razy. Prawie 70 razy zostanie wyświetlona też w innych mediach. Za produkcję spotu i jego emisję polski podatnik zapłaci 2 miliony złotych.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Rzeczpospolita"/kl/nyg