Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" Polskie marki nabierają siły

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita"-marki-wartość

Do prawie 60 miliardów złotych wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych naszych marek - pisze "Rzeczpospolita". Z rankingu gazety wynika, że Orlen, PKO BP i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartośc przekracza 10,6 mld złotych. Według rankingu, większość polskich marek systematycznie zyskuje na wartości. w tym roku 60 procent marek z listy odnotowało wzrost, a w ponad stu przypadkach był to skok dwucyfrowy. Orlen od siedmiu lat jest najdroższą krajową marką - wynika z rankingu.
W całym zestawieniu widać przewagę branży spożywczej. Ma ona w rankingu najwięcej przedstawicieli. Zbyt dużego znaczenia nie mają w rankingu nowe technologie. W pierwszej dziesiątce nie ma ani jednego reprezentanta tej branży.
Więcej na ten temat w "Rzeczpospolitej".

"Rzeczpospolita"/IAR/dw/kry

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)